loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 191 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

میداوودی

مهاجم تیم استقلال گفت:میلاد میداوودی آماده در راه است.

به گزارش اوج نیوز،میلاد میداوودی درباره حضور اعضا استقلال در آسایشگاه ثارلله اظهار داشت:من بچه جنوب هستم.درست است از لحاظ سنی آنطور که باید و شاید از آن روزها چیزی به یاد ندارم اما می دانم این بزرگان چه جانفشانی هایی کردند.عموی خودم جانباز بود و من به راحتی شرایط جانبازان دیگر را لمس می کنم .

وی درباره وضعیت خود عنوان کرد:سه هفته ای است تمرینات بدنسازی را آغاز کرده ایم و هر چه از تمرین می گذرد بر میزان آمادگی بازیکنان افزوده می شود.به نظرم پس از اردوی ترکیه همه ما صد درصد خواهیم شد.

میداوودی افزود:برای فصل آتی از انگیزه های بالایی برخوردارم تا همان بازیکنی شوم که همه انتظار دارند.میلاد میداوودی  آماده در راه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 7,370
  • بازدید سال : 60,714
  • بازدید کلی : 1,873,031
  • کدهای اختصاصی