loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 171 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری

مهاجم ایرانی تیم الوصل امارات گفت:با توجه به حضور مارادونا انگیزه زیادی برای ادامه حضور در الوصل دارم.

به گزارش اوج نیوز،محمد رضا خلعتبری درباره انتشار اخباری مبنی بر توافق نهایی با استقلال برای پیوستن به این تیم اظهار داشت:برای دیدن خانواده ام به شمال رفته ام و نمی دانم چطور در این شرایط استقلالی شده ام!باز هم می گویم و برای صدمین بار تاکید می کنم از طرف مسولان استقلال با من به صورت رسمی صحبتی نشده است.

وی ادامه داد:روز شنبه به تهران می آیم و سپس به امارت می روم و از آنجا که مسولان الوصل خواهان ادامه حضورم در این تیم هستند،پس از مذاکره نهایی با این تیم تصمیمم را خواهم گرفت.البته با توجه به اینکه مارادونا در الوصل می ماند،من هم انگیزه زیادی برای ماندن در این تیم دارم.به هر حال تا شنبه تصمیم نهایی ام را می گیرم.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا پژمان منتظری خواهان حضور او در استقلال شده یا نه عنوان کرد:در امارات با هم بودیم و او از من خواست به استقلال بروم اما باز هم می گویم با استقلال مذاکره ای نداشته ام و تیم آینده ام معلوم نیست.متاسفانه در این مدت شایعات زیادی برایم راه افتاد اما همه می دانند محمد رضا خلعتبری اهل بازار گرمی نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 480
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 480
  • بازدید ماه : 7,834
  • بازدید سال : 61,178
  • بازدید کلی : 1,873,495
  • کدهای اختصاصی