loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 217 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که با نکونام صحبت کرده و این بازیکن تمایل دارد به استقلال بیاید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: شرایط استقلال خوب است و هفته سوم تمرینات خود را پشت سر گذاشتیم. صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و فردا هم برای برگزاری اردوی 10 روز به ترکیه می‌رویم. در این اردو فشار تمرینات را کم می‌کنیم و به تمرینات آمادگی و هماهنگی می‌پردازیم.

وی در خصوص تکمیل شدن لیست بازیکنان استقلال عنوان کرد: لیستی را در اختیار باشگاه گذاشتم، هر کدام از این بازیکنان که در تمرینات حضور پیدا کردند جزو بازیکنان استقلال هستند و در یکی دو روز آینده تیم تکمیل می‌شود.

قلعه‌نویی درباره مذاکرات استقلال با خلعتبری و نکونام گفت: قرار است امروز آقای فتح الله زاده با خلعتبری صحبت کند. در مورد نکونام هم باید بگویم من خودم با نکونام صحبت کردم. نکونام و پدر بزرگوارش استقلالی هستند. او با توجه به اینکه خانواده استقلالی دارد و خودش هم به این تیم علاقمند است دوست دارد به این تیم بیاید. برخلاف همه جای دنیا در زمان نقل و انتقال زمان استراحت‌شان است اینجا بدترین شرایط را دارد. امیدواریم امسال تیم خوب و جمع و جوری درست کنیم و فصل جدید استقلال باانگیزه‌تر و جوان‌تری را بینیم.

وی افزود: بازیکنانی داریم که بدون هیچ چشمداشت مالی در تمرینات شرکت کردند مثل امین منوچهری. طبق معمول هر سال که قرارداد بسته می‌شود بازیکنان باید 20 درصد نسبت به سال قبل بیشتر بگیرند اما نه تنها بازیکنان استقلال این 20 درصد را نگرفته‌اند بلکه 100 میلیون تومان هم کم کرده‌اند و با این حال صبح و بعد از ظهر در تمرینات شرکت کردند. این برای ما پیروزی است و خدا را شکر که اولین برد برای ما تلقی می‌شود. آنهایی که آمده‌اند، زبانی استقلالی‌ نیستند و عملا این تیم را دوست دارند.

قلعه‌نویی درباره اظهارات فرهاد مجیدی و انتقادات این بازیکن ابتدا گفت: سؤال بعدی لطفا.

وی که با پرسش دوباره خبرنگاران مواجه شده بود گفت: در شأن و شخصیت من نیست که در مورد این اظهارنظرها حرف بزنم.

وی درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: جباری در لیست من قرار دارد. او سرمایه استقلال است اما ما در این تیم چارچوبی داریم. حتی من قلعه نویی هم باید طبق چارچوب مدیریت رفتار کنم. فکر می‌کنم مشکل جباری هم حل می‌شود.

قلعه نویی در پاسخ دوباره در مورد وضعیت نکونام اظهار داشت: اگر نکونام با استقلال قرارداد بست می‌توان او را بازیکن استقلال نامید ولی باید دید که مذاکره چه می‌شود.

سرمربی آبی پوشان درباره حذف جام حذفی از سوی فدراسیون فوتبال گفت: من متاسف هستم که این اتفاق افتاد. این تصمیمی است که مسئولان بالای سر فدراسیون گرفتند. تیم‌های رده پایین‌تر جدول می‌توانستند با وجود جام حذفی انگیزه بگیرند که تا حدودی این انگیزه از آنها گرفته شد.

 قلعه نویی اضافه کرد: شما به لیگ‌های ترکیه و ژاپن رجوع کنید، اصلا چنین چیزی می‌بینید؟ این در حالی است که آنها شاید بیشتر از ما هم بازی کنند. آنهایی که چنین تصمیمی گرفتند خودشان باید بحث کارشناسی کنند. ما سال‌های قبل هم به جام جهانی رفتیم ولی جام حذفی هم برگزار شده است. به عنوان مربی یک تیم 25 بازیکن می‌گیرم و فکر جام حذفی را هم می‌کنم. جام حذفی فرصت خیلی خوب بود که به بازیکنانی که در طول فصل بازی کمتری می‌رسید میدان داده شود.

قلعه نویی در ارتباط با حضور محمد محمدی به عنوان دروازه بان استقلال گفت: من از شما خواهش می‌کنم به این مسائل ورود نکنید. اگر این سؤال‌ها را ترک کنید به ما هم کمک می‌کنید. با هر کسی که قرارداد می‌بندیم چارچوب را مشخص می‌کنیم. به هر حال شاید من هم اشتباهاتی داشته باشم چون معصوم نیستم. با محمدی هم اهداف را ترسیم کردیم و او این شرایط را پذیرفته است.

قلعه نویی افزود: می‌خواهیم تحول خوبی از نظر اخلاقی، انضباطی و تاکتیکی در تیم به وجود بیاوریم؛ هر چند مظلومی هم برای استقلال زحمت کشید و من می‌خواهم زحمات او را ادامه بدهم. فتح الله زاده به من لطف داشت.

وی درباره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من مخلص همه هستم اما حق ندارم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم. سر سفره پدر و مادر بوده‌ام و فقط در مورد جایی که مسئولیت دارم حرف می‌زنم. 18 سال در استقلال بودم و پس از آنکه از این تیم جدا شدم هیچ حرفی در مورد استقلال نزدم.

سرمربی استقلال در مورد بازیکنان خارجی گفت: ساموئل را می‌خواهیم. او با استقلال است. یک بازیکن جدید دیگر هم کارهای قراردادش نهایی شده و امشب به جمع ما اضافه می‌شود.

وی گفت: 4 مهاجم خوب داریم و با آمدن خلعتبری کامل‌تری می‌شویم. او از نظر فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است و می‌تواند وزن تیم ما را بالا ببرد. هر مربی هم بر اساس افکار تاکتیکی خودش بازیکن انتخاب می‌کند و من هم این حق را دارم که چنین انتخابی داشته باشم.

وی در مورد قرارداد بی سابقه‌ای که گفته از آن گذشته، عنوان کرد: من نه فیلم بازی می‌کنم و نه نمایش اجرا می‌کنم و نمی‌خواهم مردم را فریب بدهم. خوشحالم وقتی استقلال بی پول است برای قلعه‌نویی است. زمانی که این تیم در دسته سوم ، دهم و سیزدهم جدول است به قلعه نویی می‌رسد. منتی هم ندارم و بدون آنکه یک ریال بگیرم آمده‌ام کار کنم زیرا کار برای مردم ارزش دارد بنابراین لزومی ندارد بگویم که از قرار داد آنچنانی فلان تیم گذشته‌ام.

قلعه‌نویی در مورد اینکه فتح الله زاده گفته اگرچه نیمه اول بازی را باخته اما در نیمه دوم پیروز می‌شود گفت: معتقدم فتح الله زاده نباخته است. حفظ موجودی هم یک برد است. 90 درصد بازیکنان استقلال را حفظ کرده‌ایم و 6 بازیکن جدی هم گرفته‌ایم بنابراین در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم.

 

قلعه نویی در مورد فینال یورو 2012 و اینکه طرفدار چه تیمی است، گفت: من طرفدار هیچ تیمی نیستیم و فوتبال را نگاه می‌کنم تا از آن چیز یاد بگیرم. شرایط بازیکنان، تعویض‌های مربیان و شرایط سخت را می‌بینیم. البته علاقه‌ای به اسپانیا دارم ولی نمی‌توان گفت که اسپانیا قهرمان اروپا می‌شود. در بازی آلمان و ایتالیا دیدید که همه چیز دست آلمان بود اما ایتالیا پیروز شد. من از گذشته طرفدار سبک بازی اسپانیا بودم سبکی که اکنون در بارسلونا هم اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: قرار است از ترکیه به کی‌یف اوکراین بروم تا فینال یورو 2012 بین اسپانیا و ایتالیا را از نزدیک تماشا کنم.

قلعه نویی درباره قراردادها و مالیات‌های اهالی فوتبال گفت: تا جایی که توانستم مالیات دادم. البته در قرارداد‌هایم قید می‌کنم که مالیات بر عهده باشگاه‌ها است و باشگاه‌ها هم تاکنون آن را پرداخت کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7,361
  • بازدید سال : 60,705
  • بازدید کلی : 1,873,022
  • کدهای اختصاصی