loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 189 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

میلاد میداودی

"میلاد میداودی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: اردوی خیلی خوبی را در ترکیه برگزار کرده ایم. شرایط در این اردو بسیار خوب است و ما وضعیت خوبی داریم. خوشبختانه تمرینات بدنسازی را خیلی زود شروع کردیم و از این نظر از بقیه تیمها جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: از شرایط بدنی خودم خیلی راضی هستم. خوشبختانه امسال توانستم از اولین جلسه تمرین کنار تیم باشم و همین موضوع کمک زیادی به من می کند که شرایط بدنی خوبی داشته باشم. بقیه بازیکنان را نمی دانم اما من 90درصد آماده هستم و این قول را می دهم که با آمادگی بالایی لیگ را شروع کنم.

میداودی با بیان اینکه مربیان استقلال از شرایط وی اظهار رضایت کرده اند، افزود: به قدری خوب تمرین کرده ام که مربیان استقلال می گویند بدنت تراش خورده است! به من می گویند خیلی آماده هستی و خودم هم از شرایطم راضی هستم. به هواداران استقلال می گویم منتظر گلهای من باشند زیرا امسال سال خوبی برای من و استقلال خواهد بود.

مهاجم استقلال گفت: حضور قلعه نویی انگیزه مرا بالا برده است. قلعه نویی فوتبال من را قبول دارد و همین موضوع به من دلگرمی می دهد بهتر از قبل تمرین کنم. اطمینان دارم استقلال سال خوبی را با قلعه نویی خواهد داشت و فوتبال من هم با وی پیشرفت خواهد کرد.

میداودی درباره اردوی ترکیه استقلال خاطرنشان کرد: برگزاری بازی دوستانه در این اردو کمک زیادی به ما می کند. می توانیم تاکتیکهایی را که در تمرینات اجرا کرده ایم مرور کنیم و با آمادگی بالایی پا به مسابقات بگذاریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 7,491
  • بازدید سال : 60,835
  • بازدید کلی : 1,873,152
  • کدهای اختصاصی