loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 189 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

کیانوش رحمتی

"کیانوش رحمتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: من چیزی درباره خارج شدن نامم از لیست استقلال نشنیده ام و در این خصوص حرفی ندارم. باید منتظر تصمیم باشگاه بمانم و اگر چنین اتفاقی افتاد اظهار نظر کنم. حرف زدن من الان به صلاح نیست.

وی در خصوص وضعیت خود، گفت: در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و تا یک ماه دیگر می توانم نرم دویدن را شروع کنم. در مصدومیتهایی از این قبیل طول دوران مصدومیت بالاست و باید جلسات فیزیوتراپی به صورت منظم برگزار شود.

رحمتی با اشاره به دیدار استقلال مقابل آلومینیوم افزود: با آمدن فابیو شرایط برای استقلال بهتر شد و تیم توانست به گل برسد. من اطمینان دارم هواداران استقلال از هفته سوم به بعد تیم ایده آل خودشان را خواهند دید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 7,683
  • بازدید سال : 61,027
  • بازدید کلی : 1,873,344
  • کدهای اختصاصی