loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 189 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

جواد نکونام

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام هافبک استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: «روز به روز بهتر می‌شویم. نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و روز به روز هم بهتر می‌شویم.»
نکونام در مورد آمادگی خودش هم گفت: «من پس از پیوستن به استقلال تنها دو روز تمرین کردم و هنوز برای هماهنگ شدن به آمادگی کامل زمان نیاز دارم. من نیاز دارم که چندین بازی دیگر انجام دهم تا کاملا در شرایط مسابقه قرار بگیرم ولی مطمئنم که روز به روز بهتر می‌شوم.»
هافبک استقلال در مورد شایعه جدایی‌اش از استقلال هم گفت: «قبل از این‌که به استقلال بیایم هم از قطر پیشنهاد داشتم. ولی من دوست دارم در استقلال بازی کنم. برای همین به استقلال آمده‌ام. تا آخر فصل هم در استقلال بازی خواهم کرد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 7,606
  • بازدید سال : 60,950
  • بازدید کلی : 1,873,267
  • کدهای اختصاصی