loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 157 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

رضا عنایتی

رضا عنایتی مهاجم استقلالی مس کرمان هنوز در لیگ امسال گل نزده و جالب اینجا است که تیم او هم حتی یک امتیاز کسب نکرده ولی رضا امیدوار است که همه چیز در بازی با استقلال عوض شود.

در آستانه این بازی تقابل اکبرپور و عنایتی جالب‌توجه خواهد بود. آن‌ها که دوستان صمیمی هستند و در استقلال با هم همبازی بودند ‌، حالا باید در مقابل هم قرار گیرند.اکبرپور گفته که عنایتی می‌داند حساب این بازی از سایر بازی‌ها جداست و نباید به استقلال گل بزند. با این حال رضا دوست ندارد در خصوص حر ف های اکبرپور حرف جنجالی بزند.

عنایتی می گوید:«اکبرپور در زندگی شخصی و ورزشی برای من مثل یک برادر است و در استقلال روزهای خوبی با هم داشتیم.من برای او همیشه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هیچ وقت دشمن شاد شود.حرفی هم که سیاوش در مورد گل نزدن من زده به خاطر تعصبی است که به استقلال دارد.با این حال من بازیکن مس هستم و فقط به گلزنی فکر می کنم.»

او در پاسخ سوال که آیا از امیر قلعه نویی ناراحت نیستی و به سمت نیمکت استقلال می روی تاکید می کند:« خير، او يك مربي حرفه‌اي است و هر مربي حق دارد بازيكني را انتخاب كند كه به دردش بخورد.حتما من به درد قلعه نویی نمی خوردم و مشکلی از این بابت وجود ندارد در ضمن دلیلی ندارد به سمت نیمکت استقلال نروم.»

عنایتی در مورد تقابل با استقلال می گوید:« استقلال هميشه پرقدرت است و امسال هم تيم بسيار خوبي دارد ولي ما تلاش مي‌كنيم تا از شرايط ميزباني استفاده كنيم. فقط اميدوارم در اين بازي استرس نداشته باشيم و هواداران مس هم تيمشان را تشويق كنند نه اينكه مثل بازي با نفت از دقيقه 40 جو را خراب كنند. حالا سعي و تلاش مي‌كنيم تا از اين وضعيت بيرون بيايم و اميدوارم بدشانسي هم دست از سرمان بردارد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 799
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,243
  • بازدید ماه : 1,539
  • بازدید سال : 76,058
  • بازدید کلی : 1,888,375
  • کدهای اختصاصی