loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 171 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

یعقوب کریمی

به گزارش اوج نیوز، یعقوب کریمی درباره پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان گفت:" به نظرم یکی از بهترین بازی های خود را انجام دایدم ، فکر نمی کردیم بتوانیم با شش گل حریف را ان هم در آبادان شکست دهیم."
وی افزود:" در این بازی هر چه زدیم تبدیل به گل شد. اگر قدر فرصت های نیمه اول را می دانستیم، می توانستیم با 10 گل حریف را شکست دهیم و رکورد بزنیم. "
کریمی در باره هت تریک خود گفت:" کار خاصی انجام ندادم و زحمات سایر بازیکنان را تبدیل به گل کردم."
وی در این باره که آیا تا پایان لیگ در جمع مدعیان آقای گلی باقی خواهد ماند یا خیر اظهار داشت:" هدف من خوب بازی کردن و موفقیت نفت است. می خواهم با ادامه بازی های خوب خود، نظر کی روش را برای ملی پوش شدن جلب کنم."
کریمی در پایان صحبت های خود در این باره که چرا در استقلال نتوانست اینگونه موفق باشد گفت:" مظلومی یک بازی هم به من فرصت نداد. اگر به من اطمینان می کرد، جواب ان را می گرفت. یک روز بر می گردم و حقم را از استقلال می گیرم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 7,608
  • بازدید سال : 60,952
  • بازدید کلی : 1,873,269
  • کدهای اختصاصی