loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 191 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

احمد رسولی نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس‌، احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان مردم مظلوم فلسطین در خصوص شایعاتی که پیرامون تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده،‌ اظهار داشت: فعلا بنایی بر تغییرات نیست اما تشخیص آن بر عهده وزیر محترم ورزش است و هر زمان که ایشان بخواهند تغییرات انجام خواهد شد.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید اعضای هیئت مدیره استقلال در ابتدا 7 نفر بودند که به 5 نفر کاهش پیدا کرد. شاید به این خاطر این مباحث مطرح می‌شود که ما در ماه مبارک رمضان جلسه نداشتیم و درگیر مسائل المپیک بودیم؛ اگرنه فعلا برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که پس چرا می‌گویند قرار است در باشگاه تغییرات انجام شود، گفت: هر روز می‌نویسند که رسولی نژاد می‌رود و رسولی‌نژاد می‌ماند. تشخیص این مسئله بر عهده وزیر ورزش است و من تصور می‌کنم در حال حاضر چنین بحثی وجود نداشته باشد.

وی در خصوص مشکلات مالی و گلایه‌های بازیکنان استقلال گفت: وقتی صلاحی به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه انتخاب شد، قرار شد 6 میلیارد تومان برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و سه میلیارد تومان نیز برای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اسپانسر بیاورند. حتی قراردادها هم امضا شد و چک‌ها را هم دریافت کردیم اما متاسفانه این چک‌ها برگشت خورد.

رسولی نژاد افزود:‌ حالا هم بخشی از مشکلات را با گرفتن اسپانسر حل کردیم و اگر خدا بخواهد ظرف چند روز آینده مشکلات حل خواهد شد و از بازیکنان هم تشکر می‌کنیم که به عشق پیراهن استقلال بدون دریافت یک ریال قرارداد بستند و مطمئن باشید مشکلات ما ظرف دو هفته آینده کاملا حل خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه چرا صلاحی نیامده برکنار شد، گفت: چند روز قبل با فتح‌الله زاده صحبت کردیم. معاون اقتصادی را باید مدیرعامل تعیین کند. ایشان تشخیص داد صلاحی باید برکنار شود و هیئت مدیره نیز از تصمیم ایشان حمایت کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرارداد نکونام بالای 5 میلیارد تومان بوده گفت:‌ این مسئله بارها مطرح شد و همانطور که می‌دانید باید پولی به باشگاه داده می‌شد و مقداری به خود این بازیکن پرداخت می‌شد. ممکن است باشگاه اوساسونا کل مبلغی که از استقلال می‌گیرد را به جواد نکونام پرداخت کند و ما ورودی به این مسائل نداریم. ولی رقم پرداختی ما همان سقف تعیین شده بود.

یکی از خبرنگاران پرسید صلاحی مدعی شده که یک نفر به او گفته پست معاونت اقتصادی باشگاه استقلال سه میلیارد تومان می‌ارزد؛ نظر شما در این خصوص چیست؟ رسولی‌نژاد گفت: ما از سال گذشته تصمیم گرفتیم کمیته اقتصادی تشکیل دهیم. در اردیبهشت ماه تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه صلاحی مسئولیت را قبول کرده است، کارها را به ایشان بسپاریم اما او نتوانست به تعهداتش عمل کند. به شحصه با 50 گروه اقتصادی جلسه گذاشتم و حتی جمعه‌ها تا ساعت 12 شب در این خصوص جلسه برگزار می‌کردم. ایشان در بدو ورود خود به ما گفت 15 میلیارد تومان برای استقلال اسپانسر می‌گیرد و بعد از گذشت 3 ماه که ما به ایشان اطمینان کردیم، دیدیم که ایشان کارها را انجام نداده اند. وقتی دیدیم تعهدات صورت نگرفت بلافاصله وارد شدیم. اسپانسر گرفتیم ولی نیاز به ارقام بالاتری برای تامین هزینه‌ها و بخشی از بدهی‌ها داریم و تلاش‌مان این است که با گرفتن اسپانسرهای دیگر مشکلات را حل کنیم.

وی تاکید کرد: بحث ما این است که وقتی کسی ورود می‌کند و اعلام می‌کند می‌خواهد پول بیاورد باید این کار را انجام دهد. شما مصاحبه‌های ایشان (صلاحی) را دیده‌اید که حتی اعلام کردند 9 میلیارد تومان در حساب باشگاه است در حالی که تنها چک داده بودند و چک‌ها مربوط به کسی است که نمی‌توانیم از او  حتی شکایت کنیم.

معاون امور حقوقی و استان‌های وزارت ورزش در خصوص اینکه آیا از تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس رقیب استقلال خبر دارد یا خیر، گفت: قرار است اگر تغییری در هیئت مدیره استقلال انجام شود همزمان اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس نیز معرفی شوند. البته مستحضر هستید که پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و بدهی‌های آن از ما بیشتر است. فقط باید مطلبی را در خصوص مطالبی که بعد از المپیک عنوان شده توضیح دهم؛ فشار سنگینی روی این دو باشگاه وارد شده و باید عرض کنم این دو تیم برخلاف سایر تیم‌ها به صورت مستقیم زیر نظر وزارت ورزش هستند و ردیف بودجه‌ دارند.

رسولی‌نژاد افزود: وقتی این دو تیم به صورت کامل و صد در صد به مردم واگذار شدند. آنوقت هیچ کس نباید توقع داشته باشد که وزارت ورزش به این دو تیم کمک کند. در این شرایط که منبع درآمدی نداریم، اگر قرار باشد اینگونه فضاسازی شود این دو تیم به مشکل خواهند خورد. تاکنون وزارت حتی یک ریال هم به استقلال پرداخت نکرده ولی باید قبول کنیم تعداد طرفداران این دو تیم در اقصی نقاط ایران بسیار زیاد است. من به عنوان معاون امور استان‌ها عرض می‌کنم 27 سفر استانی داشتم و به چشم دیدم اکثر مردم طرفدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند. بنابراین حیف است رسانه‌ها آنها را مورد هجمه قرار دهند.

وی در خصوص اینکه در صورتی که استقلال در دربی 75 برنده شود، پاداشی برای آنها در نظر می‌گیرید یا خیر‌،‌ گفت: قطعا پاداش خواهند داشت و شرایط روحی تیم ما هم بسیار خوب است. ما تیمی بودیم که زودتر از بقیه تمرینات‌مان را شروع کردیم و خوشبختانه بازیکنان در آمادگی کامل هستند. ما نه تنها به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی چشم دوخته‌ایم بلکه می‌خواهیم با قهرمانی در آسیا دل مردم ایران را شاد کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 7,446
  • بازدید سال : 60,790
  • بازدید کلی : 1,873,107
  • کدهای اختصاصی