loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 193 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قهرمانی در حال حاضر در چنگ سپاهان است و ما تنها باید منتظر لغزش این تیم باشیم.
بهمن فروتن در گفت‌وگو با قانون ابتدا با اشاره به برتری استقلال برابر مس سرچشمه اظهار کرد: این پیروزی روحیه بازیکنان را بهتر کرد و به هر حال فوتبال پر از فراز و نشیب است. وقتی رئال مادرید 10 امتیاز از بارسا پیش افتاده اما شرایطی به وجود می‌آید که شاگردان پپ در ادامه به یک قدمی این تیم می‌رسند بنابراین این اتفاق ممکن است در هر جایی رخ دهد. با این منطق می‌خواهم بگویم در فوتبال می‌توان فاصله‌ها را جبران کرد.
وی ادامه داد: یک نکته روحیه‌بخش برای استقلال بازگشت بازیکنانی چون تیموریان است. مجتبی جباری هم که تقریبا دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته است. به نظزم حضور این بازیکنان یک مساله مهم برای استقلال بود. باید این واقعیت را بپذیریم که سپاهان با 3 امتیازی که بیشتر دارد قهرمانی را در چنگ خود گرفته است و استقلال یا تراکتوراسزی باید منتظر لغزش این تیم باشند.
بهمن فروتن همچنین خاطر نشان کرد: حریفان سپاهان تا پایان لیگ هم تیم‌های قدرتمندی نیستند، پرسپولیسی که در تهران به داماش می‌بازد را نمی‌توان یک تیم قدر دانست. شاید دنیزلی بخواهد سپاهان را ببرد اما باید دید که بازیکنانش می‌خواهند یا نه!
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در فوتبال مانند دو و میدانی فرمولی وجود ندارد که یک دونده در سایه حرکت کند و در آخرین لحظات خود را به خط پایان برساند بنابراین باید استقلال تمام بازی‌های خود را ببرد و امیدوار باشد که سپاهان حداقل در دو بازی نتیجه نگیرد.
فروتن درباره حرکت جالب خود که روز گذشته پای مجتبی جباری را معاینه کرده است نیز به قانون گفت: من پای جباری را معاینه نکردم. چون این در تخصص من نیست فقط زانوهای او را با هم مقایسه کردم. هنوز مقداری مایع در زانوی او وجود دارد اما زیاد نیست و به نظرم عمل پای مجتبی موفقیت‌آمیز بوده است. باید از پزشک او تشکر کنیم.
فروتن درباره اینکه جباری و همچنین شاگردان سابقش در شموشک چه احساسی از حضور او در استقلال دارند، خاطرنشان کرد: من رابطه خوبی با جباری دارم. میثم حسینی و محسن یوسفی هم شاگردان من در شموشک بودند. با این حال همه ما روزی خوشحال می‌شویم که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود کند و در لیگ برتر هم قهرمان شود.
مشاور فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود حضور او مقدمه آمدن قلعه‌نویی به استقلال است، تاکید کرد: من یک مربی با دانش و پرتجربه هستم و وسیله هیچ کسی نخواهم بود. اینکه من را به استقلال دعوت کردند به این دلیل است که یک مربی حرفه‌ای بوده‌ام. اینکه مرا به دیگران ربط می‌دهند سناریوی برخی روزنامه‌ها برای پر کردن صفحاتشان است اما فکر نمی‌کنم از این ماجراها و شایعات فیلم جالب ساخته شود.
وی در پایان گفت: من به عنوان مشاور باشگاه استقلال هر چه در توان دارم انجام می‌دهم و به کار فنی مشاوره می‌دهم. این همان چیزی است که باشگاه استقلال از من می‌خواهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 7,529
  • بازدید سال : 60,873
  • بازدید کلی : 1,873,190
  • کدهای اختصاصی