loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 173 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

میلاد میداودی

مهاجم تیم استقلال با اشاره به نیمکت‌ نشینی‌اش در این تیم گفت‌: حرف خاصی در این زمینه ندارم چراکه من آماده بازی هستم اما کادر فنی باید تشخیص دهد تا به میدان بروم‌.‌

میلاد می‌داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود‌: بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد دوران نقاهت را پشت سر گذاشته‌ام و در چند هفته اخیر با آمادگی بالایی در تمرینات حضور داشتم، اما هنوز این فرصت را پیدا نکردم تا به زمین مسابقه بروم و میزان آمادگی خودم را نشان دهم‌.‌

وی ادامه داد‌: من همچنان تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و هر موقع کادر فنی بخواهد به زمین مسابقه می‌روم تا آنچه به عنوان مهاجم وظیفه‌ من است، انجام بدهم‌.‌الان فقط تمرین می‌کنم تا ببینیم در مسابقات آینده شرایط به چه صورت خواهد بود‌.‌

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 7,744
  • بازدید سال : 61,088
  • بازدید کلی : 1,873,405
  • کدهای اختصاصی