loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 173 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

پیروز قربانی و امیر قلعه نویی

پیروز قربانی در گفت و گو با ورزش ایرانی، نسبت به اتفاقی که در مورد فرهاد مجیدی و استقلال و ایضا پرسپولیس رخ داده مستقیما حرفی نزد اما آنچه گفت بیانگر احساس درونی اش در مواجهه با مسأله ای بود که امروز استقلال با آن دست به گریبان است.

ورزش ایرانی: برداشتت از اتفاقات اخیر چیست؟
کدام اتفاق؟ به خدا من از هیچ چیز خبر ندارم و فقط به تمریناتم در راه آهن فکر می کنم.

ورزش ایرانی: اینکه مجیدی در پایان بازی با فجر در اعتراض به گل نزدن مهاجمان استقلال تشویق شد؟
من نه بازی را دیدم نه می دانم کی تشویق شده کی نشده...

ورزش ایرانی: اما مجیدی فردای آن روز مصاحبه کرد که از این مسأله احساس غرور می کند و ممنون هواداران استقلال است. این مساله عجیب نیست که یک استقلالی قدیمی در این شرایط که تیمش احتیاج مبرم به آرامش دارد هواداران را تحریک کند؟
این مسایل به من ربطی ندارد و من به اشخاص کار ندارم. فقط این را می توانم بگویم که همه این اتفاقات فیلم است. حالا من هر کاری بکنم و هر حرفی بزنم باز هم از این فیلم ها برای مردم ساخته می شود و مردم ما هم که اکثرشان احساساتی هستند و سریع تحت تأثیر یک چنین موج هایی که (غلط یا درست به راه می افتد) قرار می گیرند و بگذارید تا این مردم از شرایط به راه افتاده لذت ببرند . چکارشان دارید آنها دارند کم کم به تجربیات ما پی می برند.

ورزش ایرانی: یعنی تفاوتی برایت ندارد؟
من نشسته ام و از دور نگاه می کنم. خدا جای حق نشسته و یکی یکی پرده ها را می اندازد و من هم این صحنه ها را می بینم و از آن لذت می برم.

ورزش ایرانی: منظورت اتفاقات بازی با الغرافه است که مجیدی با لباس یک تیم عربی برابر هواداران پرسپولیسی هموطنش در تهران آن رفتارها را کرد و کل ورزشگاه را با نشان دادن عدد چهار با انگشتانش عصبی کرد و این رفتارش حتی با انتقاد هواداران استقلال مواجه شد؟
گفتم که من راجع به فرد صحبت نمی کنم و در این باره هم حرفی ندارم فقط می گویم که همه این مسایل فیلمی است که دارد ساخته می شود و هنوز هم خیلی ها نمی دانند که چه خبر است.


ورزش ایرانی: به عنوان یک قدیمی استقلال قطعا هنوز این تیم را دوست داری. بهتر نبود در این شرایط به جای ملتهب ساختن جو حاکم بر سکوها و هواداران مجیدی آنها را از این رفتار بازمی داشت؟
گفتم که دوست ندارم راجع به این فرد صحبت کنم. هر کسی خیر و صلاح کار خودش را می داند و مردم هم دارند خوب این فیلم را می بینند. خیلی ها بودند که خیلی کارها کردند و حالا دست شان یک به یک رو می شود. پرده ها در حال افتادن هستند و یک روز ماهیت "بچه" (فردی که در زمان مدیریت واعظ بر باشگاه استقلال آرامش آبی ها را به هم ریخته بود)فاش شد و حالا هم با فتادن پرده دیگری چهره واقعی "آدم بزرگ ها" ! بیرون می آید و این اتفاقات همه خودجوش، خودجوش است و این است که این فیلم را دیدنی تر می کند.


ورزش ایرانی: آیا در این میان هواداران بیش از همه متضرر نمی شوند؟
هواداران خودشان متوجه نمی شوند و اگر کلاهشان را قاضی کنند می فهمند که داستان از چه قرار است. یک ضرب المثل قدیمی هست که البته امیدوارم به کسی برنخورد اما خوب گفته که "از هر دستی بدهی از همان دست هم می گیری"... خدا جای حق نشسته است و من هم سرگرم تماشای این فیلم هستم.


ورزش ایرانی: یادت هست وقتی طرفداران پرسپولیس علی دایی را تشویق می کردند می گفت من هرچه دارم از پرسپولیس است و هواداران تیم را از تشویق خودش منع می کرد! پس چرا در شرایطی مشابه با آن، مجیدی گفته از این که هواداران او را تشویق کردند احساس غرور می کند؟
کی را با کی مقایسه می کنید!؟ خواهش می کنم این کار را نکنید. اصلا زشت است که کسی با دایی مقایسه شود. دایی شخصیتی استثنایی در فوتبال ما است و اگر کسی را با او مقایسه کنید درواقع دارید شأن علی دایی را پایین می آورید. ایشان قابل قیاس با کسی نیست و واکنش منطقی اش به تشویق های هواداران پرسپولیس هم نشأت گرفته از شخصیت بالای اوبود و هست.


ورزش ایرانی: از راه آهن چه خبر؟
تمرینات مان را انجام می دهیم و برای بازی در لیگ آماده می شویم.


ورزش ایرانی: کار کردن با دایی راحت است؟
من چه آن زمان که در تیم ملی کنار ایشان بازی می کردم و چه حالا که در تیم شان هستم با علی دایی رابطه ای مبتنی بر احترام دو طرفه داشته ایم و حد خودم را می دانم و هرگز از حدم تجاوز نکرده ام، مطمئن هستم که از این رفتارم پشیمان نمی شوم و امسال هم فصل خوبی را کنار ایشان شروع کرده ام و تا اینجا هم که خوب نتیجه گرفته ایم و امیدوارم که تا پایان هم به همین شکل پیش برویم.


ورزش ایرانی: از استقلال و نتایجش خبر داری؟
استقلال هم از رقبای ماست و امیدوارم رقبایمان را یکی یکی پشت سر بگذاریم و به صدر جدول برویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,933
  • بازدید ماه : 7,164
  • بازدید سال : 60,508
  • بازدید کلی : 1,872,825
  • کدهای اختصاصی