loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 163 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (1)

گوران یرکوویچ از اواسط فصل جاری به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و در مدتی که با این تیم بوده توانسته گل‌های حساسی برای آبی پوشان به ثمر برساند.

این بازیکن با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای انجام داده که اظهارات این بازیکن صربستانی را در زیر می خوانیم:
- از بازی با صبا و برتری ۳ بر صفر آبی ها شروع کنیم. دیدار با تیم چهارم جدول چطور بود؟

ما روز گذشته با ۳ گل صبا را شکست دادیم اما بازی اصلا راحت نبود و در یک دیدار سخت و سنگینی ۳ امتیاز بازی را به دست آوردیم. صبا تیمی است برای رسیدن به صدر جدول رقابت سختی با ما، سپاهان و تراکتورسازی دارد. بنابراین مقابل چنین تیمی بازی کردن راحت نبود، اما با اتحاد و انسجام تیمی پیروزی را به دست آوردیم. هر چند نمی‌توانیم از این موضوع غافل شویم که خوش شانسی هم داشتیم؛ ۳ ضربه حساس آنها به سمت دروازه‌مان به تیر برخورد کرد. نیمه اول که ۳ بر صفر پیش افتادیم در نیمه دوم حریف برای گل زدن انگیزه زیادی داشت و می‌خواست بازنده نباشد.

- در مورد گلزنی‌ خودت در این مسابقه صحبت کن؟

من روی کار تیمی و با حمایت سایرین گل زدم و خوشحالم که دوباره با پیراهن استقلال موفق به گلزنی شدم.

- استقلالی‌ها به تو لقب “ذخیره طلایی” داده‌اند؟

از اینکه چنین لقبی گرفته‌ام خوشحالم و این موضوع را از طریق دوستانم شنیدم. هر مهاجمی برای شرایط روحی بهتر و بازی مطلوب‌تر نیاز به گلزنی دارد. من هم وقتی گل می‌زنم راحت‌تر تمرین و بازی می‌کنم. با گلزنی‌های اخیرم به لحاظ ذهنی و روانی خیلی ایده‌آل‌تر از قبل شده‌ام و راحت‌تر از کنار هافبک‌ها و سایر بازیکنان قرار می‌گیرم و دوست دارم این روند را ادامه دهم.

- استقلال چقدر شانس دارد که قهرمان لیگ برتر ایران شود؟

همه می‌دانند که سپاهان در صدر است و تراکتور سازی هم در تعقیب استقلال اما فکر می‌کنم شانس ما بیشتر از دو تیم دیگر است چون احساسم می‌گوید بازی‌های استقلال به مراتب راحت‌تر است. امیدوارم که استقلال جام قهرمانی را به دست آورد اما به عنوان بازیکن نظرم را می‌گویم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و بازیکنی که مدعی است برای قهرمانی بازی می‌کنند نباید تمرکزش روی بازی رقبا باشد. ما اصلا اجازه نداریم تمرکز اصلی‌مان روی بازی‌های سپاهان و تراکتور سازی باشد. باید برای رویای خودمان مبارزه کنیم و هر بازی را برای قهرمانی به میدان برویم. استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد فقط باید به پیروزی فکر کند و مساوی و باخت نباید در برنامه‌هایمان جای داشته باشد. قانون واقعی طبیعت در این شرایط می‌گوید روی خودمان تمرکز کنیم اگر تفکر روی خودت باشد به جام هم دست پیدا می‌کنیم.

- برخی از بازیکنان خارجی مثل ایمون زاید که در لیگ ایران بازی می‌کند به واسطه گلزنی به تیم ملی کشورشان هم دعوت شدند در مورد تو چنین اتفاقی رخ نداده؟

در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم اما دوست دارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. باید این را بپذیریم که دعوت یا عدم دعوت یک بازیکن به نظر سرمربی بستگی دارد. من در تیمی بازی می‌کنم که ملی پوشان زیادی دارد در صربستان نیز هر بازیکنی حرفه‌ای می‌شود دوست دارد به تیم ملی برسد و من از این قاعده مستثنی نیستم. من نمی‌دانم سرمربی کشورم بازی‌های لیگ ایران را می‌بیند یا خیر اما امیدوارم بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را ببیند.

- رسانه‌های صربستان بازتابی از عملکرد تو در ایران داشته‌اند؟

بعضی از دوستانم که با آنها در تماس هستم می‌گویند اخبار فوتبال ایران و عملکردم را پیگیری می‌کنند. البته با توجه به گستردگی ارتباطات، اخبار خیلی زود منعکس می‌شوند و در برخی روزنامه‌ها هم گلزنی‌هایم بازتاب داشته است. فراموش نکنید ابراهیم توره که در پرسپولیس و سپاهان بازی کرده اکنون در موناکو است و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت از ابراهیم توره مصاحبه‌ای چاپ شده که گفته لیگ ایران سنگین و فشرده است و به هر حال مسئولان فوتبال ما می‌دانند که فوتبال ایران در آسیا خوب است و این تیم ۳ بار به جام جهانی رفته است.

- شنیده‌ایم روز گذشته روزه بوده‌ای؟

بله. من به خدا اعتقاد دارم و یک انسان مذهبی هستم، ما هم مثل شما مسلمان‌ها روزه داریم اما روزه داری ما کمی متفاوت است. روز گذشته به خاطر اعتقادم به خداوند و اینکه معتقدم او همیشه در همه حال به من کمک می‌کند روزه گرفتم و مقابل صبا هم کمک حالم بود و هر بازی که موفق به گلزنی می‌شوم خدا را شکر می‌کنم. روز گذشته یک روز ویژه در دین ما بود و به همین دلیل روزه گرفتم. روزه ما طوری است که وقتی نیت می‌کنیم برای گرفتن آن مجاز نیستیم همه چیز بخوریم و خوراکی‌های مثل سبزیجات بخوریم و دعا کنیم. من بر این باور خود راسخ‌ هستم و این را انجام می‌دهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 2,122
  • بازدید سال : 55,466
  • بازدید کلی : 1,867,783
  • کدهای اختصاصی