loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 159 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

درست از روزی که کاپیتان استقلال علیه علی فتح الله زاده موضع گیری کرد نیمکت نشین شد. وی اعتقاد دارد نیمکت نشینی اش ربطی به این مصاحبه نداشته و مظلومی گفته می خواهد به او استراحت بدهد.
گفتگوی “مهدی امیرآبادی” را درادامه می خوانید.

* به نظر می رسد شرایط استقلال بهتر از قبل شده است؟

- بله همین طور است. با رسیدن مصدومان شرایط تیم ما بهتر شده و مثل اول فصل وضعیت خوبی داریم. من گفته بودم که اگر بازیکنان مصدوم برسند و استقلال کامل شود نتایج بهتری می گیریم. حالا هم با تمام قوا برای قهرمانی می جنگیم.

* حالا استقلال امید بیشتری برای قهرمانی دارد؟

- صد در صد نسبت به یکی دو هفته گذشته امیدمان بیشتر شده است. هم اینکه بازیکنان مصدوم تیممان رسیده اند و هم اینکه سپاهان هم مقابل پرسپولیس امتیاز از دست داد. من می دانستم چنین اتفاقی برای سپاهان رخ می دهد زیرا تیمی که در صدر جدول قرار دارد بیشتر از بقیه تیمها استرس دارد. این شرایط برای استقلال هم هنگامی که صدر جدول بود وجود داشت. ما عزممان را برای قهرمانی جزم کرده ایم و می خواهیم دومین جام را هم بگیریم.

* با توجه به بازیهای باقی مانده، برخی شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر می دانند. نظر تو چیست؟

- ما کاری به بقیه تیمها و بازیهایشان نداریم. از ۲ بازی قبل به بچه ها گفتم ما ۶ فینال پیش رو داریم که باید هر ۶ تا را ببریم. حالا ۲ بازی را برده ایم و باید ۴ تای دیگر را هم ببریم. هم بازیهای ما سخت است و هم بازیهای سپاهان. ما با ۲ تیم ته جدولی بازی داریم که اصلا آسان نیست و نمی توانیم فکر کنیم راحت آنها را می بریم. استقلال باید همه بازیهای خود را ببرد و منتظر تقدیر بماند.

* اما برخی از بازیکنان سپاهان اعتقاد دارند در هفته های پایانی نتایج عجیبی در آزادی رقم می خورد.

- این حرفها واقعا خنده دار است. سرنوشت قهرمانی دست خود سپاهان است. آنها اگر لیاقت قهرمانی دارند باید همه امتیازات را بگیرند و قهرمان شوند. اگر سپاهان از بازیهای آینده خود همه امتیازات را بگیرد هیچ اتفاقی مانع از قهرمانی این تیم نمی شود. پس بهتر است بازیهایشان را ببرند و به بقیه تهمت نزنند.

* درباره شرایط خودت صحبت کن. چرا نیمکت نشین شدی؟

- خودم هم از نیمکت نشینی ام متعجب هستم. بهتر است دلیل این موضوع را از کادر فنی بپرسید. هروقت از مظلومی پرسیدم چرات نیمکت نشین هستم گفت فشردگی بازیها زیاد است و بازیها را بین بچه ها تقسیم می کنم تا همه استراحت کنند. نمی دانم چرا فقط من باید استراحت کنم و دیگران نیازی به استراحت ندارند! اگر قرار است چنین قانونی در استقلال باشد پس باید شامل حال همه شود و همه استراحت کنند نه فقط من.

* اما درست بعد از مصاحبه ای که در آن از فتح الله زاده انتقاد کردی نیمکت نشین شدی.

- این شبهه برای خودم هم پیش آمد که شاید به خاطر انتقاد از مدیرعامل تیم نیمکت نشین شدم. این موضوع را از مظلومی پرسیدم اما او گفت نیمکت نشینی من ربطی به فتح الله زاده ندارد و خواسته به من استراحت بدهد. باور کنید اگر مطمئن بودم به خاطر انتقاد از فتح الله زاده نیمکت نشین شده ام یک دقیقه هم در استقلال نمی ماندم.

* بابت آن مصاحبه از طرف باشگاه توبیخ شدی؟

- نه. اصلا هیچ توبیخی در کار نبود. من به عنوان کاپیتان استقلال حرف دل بچه ها را زدم و چیز خاصی نگفتم.

* چند وقت پیش نقل قولی از تو چاپ شده بود که گفته بودی از استقلال می روم. همین طور است؟

- من جدی نگفتم. اتفاقا از استقلال نمی روم تا بعضی ها خوشحال نشوند. من ۱۰ سال دیگر هم در استقلال می مانم.

* اگر قلعه نویی بیاید هم در استقلال می مانی؟

- من مشکلی با قلعه نویی ندارم. سرباز استقلال هستم و به خاطر پول هم به این تیم نیامده ام که با آمدن مربی دیگر از استقلال بروم.

* ظاهرا خبری هم از پاداش جام حذفی نشده؟

- حتی یک ریال هم بابت جام حذفی به ما نداده اند. مدام می گویند می دهیم اما خبری نیست. البته این چیزها برای من عادی است چون در ۴ قهرمانی قبل هم خبری از پاداش نبود.

* درباره بازی با الجزیره چه صحبتی داری؟

- بازی سختی است. اگر الجزیره را در امارات نبریم دیگر شانسی برای صعود نداریم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,045
  • بازدید ماه : 7,276
  • بازدید سال : 60,620
  • بازدید کلی : 1,872,937
  • کدهای اختصاصی