loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 171 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

رضا عنایتی بازیکن محبوبی میان هواداران استقلال به شمار می‌رود. اگرچه آقا رضا تنها ۳ سال برای استقلال بازی کرد اما در همین اندک زمان آنقدر محبوب شد که دیدیم در بازی با صبای قم با وجود دوری چند ساله حدود ۳۰ دقیقه تشویقش کردند. علی فتح‌ا…زاده هم اعلام کرد ما عنایتی را می‌خواهیم. آیا دوباره شاهد حضور آقارضا در ترکیب استقلال خواهیم بود؟
مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتاً اعلام کرده تو را می‌خواهد. نظرت چیست آقا رضا؟
حاجی همیشه به من لطف داشته است. نمی‌دانم چه بگویم به هر حال رابطه من با استقلالی‌ها همیشه دوطرفه و صمیمی بوده.
انگار داری دوباره به آرزویت می‌رسی. سال بعد به استقلال می‌آیی؟
هنوز زود است درباره سال بعد حرف بزنیم اما خیلی خوشحالم که الان طوری آماده شدم که حاجی هم می‌گوید عنایتی را می‌خواهیم. اینها را مدیون خدا هستم.
رضا عنایتی در شرایط بدی از استقلال رفت. هنوز هم کسی نمی‌داند آن فصل چه اتفاقاتی رخ داد.
خودم هم نمی‌دانم چه شد اما می‌دانم اگر برگردم استقلال چشم بعضی‌ها درمی‌آید.
آن بعضی‌ها چه کسانی هستند؟
آنقدر بی‌ارزش هستند که حتی نمی‌خواهم اسمشان را بیاورم.
شاید اگر آنها این جوسازی را نمی‌کردند حالا حالاها استقلال بودی.
خدا به دادشان برسد چون من نفرینشان کردم. آنها من را از هواداران استقلال دور کردند. باور کنید آن شب وقتی با پیراهن صبا مقابل استقلال قرار گرفتم و هواداران نزدیک به نیم ساعت من را تشویق کردند اشک در چشم‌هایم جمع شده بود و با خودم می‌گفتم چرا باید اینطوری شود که من الان جلوی استقلال بازی کنم. خدا باعث و بانی این کار را نبخشد.
نیم فصل گفته شد می‌خواهی به استقلال بیایی اما عده‌ای گفتند تو به خاطر قلعه‌نویی این کار را نکردی.
این هم از آن شایعات بود. ببینید اینکه من همیشه برای قلعه‌نویی احترام قایلم کاملاً مشخص است و هیچ وقت آن را پنهان نکردم اما اگر من می‌خواستم با قلعه‌نویی باشم حتماً نیم فصل به تراکتورسازی می‌رفتم. فوتبال حرفه‌ای است و من هر تصمیمی به نفع خودم باشد، می‌گیرم.
و شایعه اختلاف تو با مظلومی از کجا درآمده؟
همان‌هایی این شایعات را می‌سازند که نمی‌خواهند در استقلال باشم. آخر من کی با مظلومی مشکل داشتم که این بار دومش باشد؟! علاقه زیادی به مظلومی دارم و می‌خواهم اگر شد سال آینده در خدمت ایشان باشم. وقتی می‌گویم من یک استقلالی هستم یعنی تیم از همه چیز برای من مهم‌تر است.
تصور می‌کنی استقلال قهرمان لیگ یازدهم شود؟
ببینید من یک استقلالی‌ام که در سپاهان بازی کردم و به امیر قلعه‌نویی هم همیشه احترام گذاشته‌ام. اجازه بدهید در این باره حرفی نزنم اما آن چیزی که الان می‌بینم این است که هر ۳ تیم بازی‌های سختی تا پایان لیگ دارند و قطعاً اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیادی رخ خواهد داد. امیدوارم هر تیمی حقش است قهرمان شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 2,019
  • بازدید سال : 55,363
  • بازدید کلی : 1,867,680
  • کدهای اختصاصی