loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 151 شنبه 20 آبان 1391 نظرات (0)

محمدرضا مولایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتقاد حاج قاسم بدنساز استقلال به وی و تمرینات جباری نزد این بدنساز اظهار داشت: آقای حاج قاسم چه کسی است؟ رزومه او را پیدا کنید تا مشخص شود تاکنون کجا کار کرده است.

وی در خصوص اینکه جباری از چه زمانی نزد او تمرین می کند، عنوان کرد: جباری پیش من تمرین نمی کند. مدتی است که در تهران زندگی نمی کنم و در کرج هستم. جباری فقط دو سه بار تماس تلفنی با من گرفت و راهنمایی خواست و اکنون هم طبق برنامه ای که از من گرفته خودش تمرین می کند.

مربی بدنساز فصل گذشته استقلال ادامه داد: اینکه چرا جباری سراغ من آمده و با بدنساز استقلال تمرین نمی کند را از خودش بپرسید. ببینید سال قبل که استقلال بودم و جباری پیش من کار می کرد چند بازی برای استقلال انجام داد و سال های دیگر چند بازی انجام داده است. زمان من جباری 25 بازی برای استقلال به میدان رفت.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا طلب خود را از باشگاه استقلال گرفته یا خیر گفت: 30 درصد قرارداد سال قبلم به اضافه پاداش جام حذفی را نگرفته ام که مبلغی حدود 40 میلیون تومان می شود. فتح الله زاده قول داده به زودی طلبم را می دهد. من هم منتظر این هستم که به قولش عمل کند.

مولایی که در فصل جاری بدنسازی تیم راه آهن را برعهده دارد در مورد اینکه برخی معتقدند راه آهن به دلیل شروع دیرهنگام تمرینات این تیم دچار افت بدنی می شود، اظهار داشت: راه آهن با حضور علی دایی افت نمی کند. اگر قرار بود این تیم دچار افت شود در همان دو سه بازی اول این اتفاق رخ می داد اما در این مدت با تیم های خوبی بازی داشتیم و نسبت به آنهایی که زودتر از راه‌آهن بدنسازی خود را شروع کردند مشکلی نداشتیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 7,518
  • بازدید سال : 60,862
  • بازدید کلی : 1,873,179
  • کدهای اختصاصی