loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 137 سه شنبه 30 آبان 1391 نظرات (0)

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال تصمیم دارد علاوه بر جذب یک مهاجم جدید بايد یک هافبک جدید نیز در اختیار داشته باشند و این موضوع به حضور واحدی نیکبخت در این تیم ربط داده شد اما در نهایت مشخص شده است که این اتفاق قرار نیست رخ دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی اعلام کرده است که به حضور یک هافبک در تیمش نیاز دارد زیرا چند بازیکن این تیم در پست میانی از جمع آبی ها جدا شدند این موضوع شرایط را برای اعضای کادر فنی استقلال با تغییر روبرو کرده است، اما این شرایط در حالی عنوان شد که امیر قلعه نویی از علیرضا واحدی نام برد که قرار است به استقلال باز گردد و این تیم را همراهی کند،حتی صحبت از این بود که آبی ها برای بخشش وی اقدامات جدی را بکار گرفتند تا این بازیکن، هر چه سریعتر بتواند مجوز بازی کردن دریافت کند تا در نیم فصل دوم برای آبی ها به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این بازیکن به تمرینات گهر لرستان بازگشت و پس از آن با قرمزها وارد مذاکره شد، اما مشخص شده است امیر قلعه نویی اعلام کرده است که به حضور وی نیازی ندارد و قصد ندارد برای جذب این بازیکن اقدامی جدی را انجام دهد.



به این ترتیب حضور وی در استقلال منتفی است و این بازیکن نمی تواند آبی ها را در نیم فصل دوم همراهی کند هر چند که گهری ها نیز مدعی شدند که واحدی بازیکن این تيم است و وي در ابتداي فصل با اين تيم قرارداد امضا کرده است و بايد پس از اتمام محروميت، اين تيم را همراهمي کند اين در حالیست که گفته می شود وی قصد دارد در یک تيم بزرگ پایتخت، فوتبالش را ادامه و پایان دهد.



**مخالفت باشگاه با جذب دروازه بان جدید

قرار است لیام ردی، از تیم استقلال جدا شود و به کشورش باز گردد و زیرا درحال حاضر وی با پیشنهادی از سوی تیم های لیگی روبرو نشده است این درحالی است که آبی ها به حضور دروازه بان جدید فکر نمی کنند اما امیر قلعه نویی این شرایط را نمی پذیرد.

بر اساس این گزارش، لیام ردی قرار است بدلیل ادامه نیمکت نشینی هایش برای نیم فصل دوم از جمع آبی ها جدا شود اما این اتفاق در حالی رخ می دهد که مسولین تیم استقلال معتقدند حضور مهدی رحمتی در این تیم برای استقلال کافی است زیرا هر دروازبان دیگری نیز که به این تیم ملحق شود،‌با شرایط مشابه ردی روبرو می شود و پس از مدتی اوضاع حاکم را دوام نیاورده و خواستار جدایی از این تیم می شود اما سرمربی آبی ها این شرایط را نمی پذیرد و آنرا قبول ندارد زیرا وی برای حضور یک دروازه بان دیگر که در کنار رحمتی کار کند، اصرار دارد زیرا معتقد است که رحمتی در کنار یک رقیب می تواند با شرایط بهتری کار کرده و در عملکردش نیز تاثیر مثبت دارد این در حالیست که مسئولین تیم استقلال مدعی هستند که جذب دروازه بان جدید هزینه اضافی است و استقلال می تواند به جای ردی یک بازیکن جدید در یک پست دیگر به خدمت بگیرد اما سرمربی ابی ها از مصدومیت و یا محرومیت احتمالی برای رحمتی هراس دارد و از طرفی پس از ردی دروازه بان دوم آبی ها یک گلر جوان در رده سنی زیر 23 سال است.



**اخطار قلعه نویی به سپاهان در مورد عماد رضا

امیر قلعه نویی، مربی تیم استقلال اصرار فراوان دارد تا شرایط حضور عماد رضا در این تیم فراهم شود و وی بتوانداین بازیکن را برای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد، اما مشکلاتی که سپاهانی با عماد دارند مانع از این امر شده است.

بر اساس این گزارش: امیر قلعه نویی پس از بازی با سپاهان در صحبتی که با مسئولان این تیم پس از ترک شهر اصفهان داشت از آنها خواست تا به موضوع قرار داد و مشکلات عماد رضا در زمان حضورش در این تیم رسیدگی کنند و هرچه سریعتر تکلیف نهایی وی را مشخص و معین کنند تا این بازیکن بتواند پس از رفع مشکلاتش با سپاهان راهی تیم استقلال شده و این تیم را همراهی کند،‌ این در حالیست که سپاهانی ها قصد کوتاه آمدن در خصوص ایجاد شرایط ایده ال برای این بازیکن را ندارند و مدعی شدند که وی باید با اوضاع مناسب مشکلات خود را با سپاهانی ها حل کرده و پس از آن بتواند با‌ آبی ها وارد مذاکره شده و به این مشکلات پایان دهد.

گفتنی است: امیر قلعه نویی به نوعی از سپاهانی ها عصبانی است و مدعی شده که آنها می توانند با استقلال و عماد رضا همکاری کنند تا این مشکل هرچه سریعتر رفع شود و طرفین به خواسته خود برسند و عماد رضا و استقلال نیز بتوانند همکاری خود را آغاز کنند.

شایان ذکر است: سرمربی استقلال خواستار این است که سپاهان بدون سر راه شدن، در حل این مشکل همکاری کند اما اصفهانی ها روی حرف و نظر خود ایستادند.



**رقیب رحمتی اصلا زبان فارسی نمی داند

مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی ایران با شرایط خاص قرار است در تیم ملی ایران رو به رو شود این دروازه بان که از بین دروازه بانان داخلی رقیب خاصی را کنار خود نمی دید در حال حاضر با شرایط متفاوتی روبه رو شده است زیرا کي روش برای وی رقیبی را در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش: دروازه بان تیم استقلال بايد در تیم ملی با رقیبی روبه رو شود که قرار است در تمرینات از وی رونمایی شود این دروازه بان قرار است از لیگ آلمان وارد فوتبال ملی ایران شود و خبر جالب در خصوص وی این است که دانیل داوری مانند دیگر دو رگه های تیم ملی با زبان فارسی آشنا نیست و کاملا با آن بیگانه است، تصور می شد که وی نیز به مانند دیگر اعضای تیم ملی که از لیگ های اروپایی تیم ایران را همراهی می کنند از شرایط خاص برخوردار است و می تواند، با ایرانی ها ارتباط برقرار کند ،‌ اما این طور نیست زیرا این دروازبان کاملا با این شرایط بیگانه است و به عنوان یک بازیکن کاملا خارجی وارد تیم ملی ایران می شود زیرا به زبان فارسی هیچ گونه تسلطی ندارد و این موضوع عامل این است وی به عنوان یک غریبه وارد تیم ملی ایران شود.



** شکایت استقلال از تماشاگر نماها

اعضای تیم استقلال در حالی در اصفهان، سپاهان را با شکست روبرو کردند که در این بازی با شرایط خاص روبرو شدند،‌ زیرا هواداران سپاهان با رفتاری قابل توجه مقابل استقلال ایستادند و این موضوع باعث شد که استقلالی ها در این خصوص اقدامات جدی را انجام دهند.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال با شرایطی روبرو هستند،‌ که نمی توانند از اقدام سپاهانی ها بگذرند و نمی توانند این شرایط را نادیده بگیرند، اعضای تیم استقلال قصد دارند رفتار ناشایست تیم سپاهان را جبران کنند و درا ین خصوص شرایط را طوری پیش ببرند که حداقل مقابل سپاهانی ها بایستند، این اتفاق قرار است با شکایت آبی ها از سپاهان رخ دهد زیرا آبی ها معتقدند که تماشاگر نماهای سپاهانی با اوضاع روبر شدند که استقلالی ها و عملکردشان در اصفهان تحت تاثیر قرار داده است.

گفتنی است: استقلالی ها مدعی شدند که رفتار سپاهانی ها با دروازه بان تیم استقلال، بسیار نا شایست بوده است و این موضوع عاملی است که آبی ها تلاش کنند تا هرچه سریعتر از هواداران این تیم شکایت کنند و به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

شایان ذکر است: استقلالی ها در خصوص شکایت از هواداران سپاهان،‌ به فدراسیون مراجعه کردند و اعلام داشتند که با فیلم رفتار نا شایست هواداران سپاهان اقدام به شکایت می کنند.



**حضور میداودی در فولاد منتفی شد

میلاد میدوادی، مهاجم تیم استقلال شرایط ایده الی در این تیم ندارد، این بازیکن، با اوضاعی روبرو شده است که تا بحال نتوانسته است تکلیف نهایی خود را برای حضور در استقلال روشن کند زیرا وضیعتش برای نیم فصل دوم مشخص نیست.

بر اساس این گزارش: نام وی در فهرست مازاد استقلال قرار دارد اما هنوز مذاکرات لازم برای حضورش دریک تیم دیگر مشخص نیست به همین دلیل آبی ها تکلیف نهایی وی را به این بازیکن اعلام نکردند و خواستار این هستند که مربیان تا پایان نیم فصل اول در این مورد بررسی های لازم را انجام داده و پس از آن اعلام نظر کنند.

گفتنی است: با اینکه عنوان می شد این بازیکن مورد نظر مسئولین و مربیان تیم فولاد خوزستان قرار دارد اما مسئولین تیم فولاد خوزستان اعلام کردند به این بازیکن نیازی ندارند و میداودی قرار نیست فولادی شود.

این بازیکن از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد دریافت کرده بود اما احتمال حضورش در تیم فولاد خوزستان بیشتر از باقی تیم ها بود که این تیم بصورت کامل منتفی شد و قرار نیست که و به عنوان شاگرد حسینی و فرکی این تیم را همراهی کند.

شایان ذکر است: میداودی مورد تائید سپاهان و نفت آبادان نیز قرار داشت اما این موضوع تحت تاثیر عدم حضور وی در ترکیب استقلال قرار دارد زیرا نیمکت نشینی اش در استقلال، شرایط را برای وی سخت کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,114
  • بازدید ماه : 7,345
  • بازدید سال : 60,689
  • بازدید کلی : 1,873,006
  • کدهای اختصاصی