loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 137 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

هافبک تیم استقلال گفت:در حال حاضر دردی ندارم و خوشحالم مطابق آن زمانیکه پیش بینی می شد می توانم در خدمت استقلال باشم. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،کیانوش رحمتی درباره وضعیت خود اظهار داشت:خدا را شکر که خیلی نسبت به قبل بهتر هستم و طبق برنامه کادر پزشکی جلو می روم.با دکتر نوروزی صحبت کردیم که از نیم فصل در خدمت تیم باشم و به استقلال کمک کنم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشت زودتر از موعدش به میدان به دلیل ریسک است یا رسیدن به آمادگی کامل عنوان کرد:هر دوی این عوامل دخیل است.به هر حال برای بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می کند،باید همه شرایط فراهم شود تا بهترین عملکردش را داشته باشد.من هم سعی می کنم در بهترین زمان ممکن به تیم اضافه شوم.در شرایط فعلی که دارم هم اگر به اردو بروم،به خاطر کمک به تیم است. رحمتی افزود:در حال حاضر دردی ندارم و خوشحالم مطابق آن زمانیکه پیش بینی می شد می توانم در خدمت استقلال باشم. وی درباره بازی استقلال مقابل فولاد عنوان کرد:فولاد خط حمله خوبی دارد.ما باید در کارهای دفاعی تیم خوب باشیم و در ادامه از فرصت ها استفاده کنیم.  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 7,438
  • بازدید سال : 60,782
  • بازدید کلی : 1,873,099
  • کدهای اختصاصی