loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 145 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

خسرو حیدری امیدوار است که در نیم فصل دوم همه چیز برای استقلال خوب پیش برود و این تیم در نهایت قهرمان لیگ شود.
به گزارش خبرآنلاین؛او در مورد شرایط استقلال حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«باشگاه در حال گرفتن بازیکن است و چند مهره به تیم ما اضافه شده‌اند که امیدوارم مثمرثمر باشند. ما در آسیا کار سختی در پیش داریم به همین دلیل استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد که در این تیم جواب بدهد.انشاالله که این بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی در استقلال داشته باشند و فکر می‌کنم تیم ما بازیکنان خوبی گرفته است.»
می‌گویند حیدری با اشجاری مشکل دارد ولی خسرو در این مورد می گوید:«خیر، من هیچ مشکلی با او ندارم و هر بازیکنی به استقلال می‌آید قدمش روی چشم ما است. البته از اشجاری ناراحت بودم چون در بازی سپاهان و استقلال که بین من و خلعتبری درگیری به وجود آمد، اشجاری به یکباره وارد ماجرا شد ولی او نباید وسط می‌آمد. با این حال چیز خاصی نبود و هر بازیکنی که به استقلال می‌آید از طرف همه بازیکنان مورد حمایت قرار می‌گیرد.»
حیدری در پاسخ به این سوال که آیا جدایی جانواریو و توزی به استقلال ضربه نمی‌زند می گوید:«آنها واقعا بازیکنان خوبی بودند. توزی تازه در تیم ما جا افتاده بود که رفت و جانواریو هم یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که به فوتبال ایران آمده ولی متاسفانه مصدوم شد. البته حالا ما باید به داشته‌های خودمان فکر کنیم و دیگر نباید به جدایی آنها فکر کنیم. خدا را شکر که مجتبی برگشته و می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.»
از حیدری در مورد گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد:«همه تیم‌های این گروه و حریفان ما پرقدرت هستند ولی ما هم استقلال هستیم و می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم. فقط امیدوارم استقبال هواداران ما در لیگ قهرمانان آسیا مثل لیگ برتر نباشد.»
حیدری جزو آن دسته از بازیکنانی است که خیلی‌ها معتقدند بایدبازی در اروپا را تجربه می کرد ولی به حقش نرسید.او در این خصوص می گوید:«من از اینکه تیم ملی به جام جهانی 2010 نرفت خیلی ناراحت شدم و آن زمان در اوج فوتبالم بودم. اگر به جام جهانی می‌رفتیم مطمئنا به اروپا می‌رفتم ولی وقتی یک تیم به جام جهانی نمی‌رود شرایط فرق می‌کند و شاید خوش شانس باشد که از طریق استعدادیاب‌ها به فوتبال اروپا برود. با این حال افسوس می‌خورم که در اروپا بازی نکردم و خیلی‌ها این حرف را به من زدند. من به توانایی‌های خودم اطمینان داشتم و اگر به جام جهانی می‌رفتیم، قطعا به یک تیم اروپایی می‌رفتم و حقم را می‌گرفتم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 7,517
  • بازدید سال : 60,861
  • بازدید کلی : 1,873,178
  • کدهای اختصاصی