loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 190 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مهاجم تیم استقلال گفت : "کسب 3 امتیاز بازی مقابل شاهین برای رسیدن به قهرمانی به ما خیلی کمک می کرد. "

به گزارش اوج نیوز، اسماعیل شریفات درباره بازی با شاهین بوشهر گفت : " بازی خوب و زیبائی را از دو تیم دیدیم. 3 امتیاز این بازی برای رسیدن به قهرمانی به ما خیلی کمک می کرد اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و با یک امتیاز به تهران برگشتیم. "

وی ادامه داد : " از هوادارن عذر خواهی می کنم، نمی دانم چرا توپ هایم تبدیل به گل نمی شد و خودم هم بعد از بازی خیلی ناراحت این موضوع بودم. "

شریفات درباره ی فصل آینده گفت : " قرارداد من با استقلال سال آینده تمام است اما اولویت اولم استقلال است. هنوز دانشجو هستم و می توانم برای استقلال بازی کنیم "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 656
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,046
  • بازدید ماه : 7,277
  • بازدید سال : 60,621
  • بازدید کلی : 1,872,938
  • کدهای اختصاصی