loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 142 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم این روزها تلاش می‌کند تا تیمش را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کند.
به گزارش خبرآنلاین؛ صبا در نیم فصل اول چندان توقعات را برآورده نکرد و البته این تیم مشکلاتی دارد که در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته و باشگاه هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده است. مرفاوی در مورد این مشکلات می گوید: «ما در حال تمرین کردن هستیم ولی مشکلات همچنان پابرجاست و خدا کند حل شود.»
او در پاسخ به این سوال که خودتان تا حالا چقدر از صبا پول گرفتید ادامه می دهد:«من مبلغ ناچیزی گرفتم و تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنان و کادرفنی عقب افتاده است. مسوولان قول داده‌اند که مشکل حل شود ولی تا الان که با شما صحبت می‌کنم چیزی تغییر نکرده است.»
مرفاوی در پاسخ به این سوال که قبول دارید در این مدتی که در صبا بودید نتایج دلخواه خودتان را به دست نیاورید می گوید: «من در شرایطی به صبا آمدم که دو بازی اول با داماش و استقلال در 4 روز برگزار شد و من می‌توانستم در این 2 بازی روی نیمکت نباشم. در6 بازی بعدی هم کارم را انجام دادم ولی متاسفانه تیم با مشکلات روحی روانی مواجه شد و این مشکلات در روند فنی ما تاثیر گذاشت. برای صبا همه چیز در هفته‌های ابتدایی خوب بود ولی بی‌پولی این باشگاه به زمان حضور من خورد. با این حال ما خوب بازی می‌کنیم ولی بعضی‌ها دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نمی‌کنند. »
از مرفاوی می خواهیم در مورد اتفاقات استقلال و بازگشت فرهاد مجیدی صحبت کند ولی او می گوید:«من در مورد استقلال و مجیدی صحبت نمی‌کنم. این درست که پیشکسوت و سرمربی سابق استقلال بودم ولی الان باید حواسم به کار خودم باشد و کاری به این مسائل ندارم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 2,123
  • بازدید سال : 55,467
  • بازدید کلی : 1,867,784
  • کدهای اختصاصی