loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 107 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان، عدم ثبت قرارداد فرهاد مجیدی و مصاحبه مدیرعامل باشگاه گهر صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: شنیدیم مجیدی از حضور در استقلال پشیمان شده است؟

چنین چیزی نیست. چه کسی چنین حرفی را زده؟

فارس: شایعه شده او به خاطر اتفاقات آن شب پشیمان شده و قراردادش را هم ثبت نمی‌کند.

من خودم به مجیدی گفتم که چند روزی استراحت کند و از این هیاهو و حواشی دور باشد. مجیدی به زودی قراردادش را با استقلال ثبت می‌کند.

فارس: با جذب این بازیکن پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته شد؟

هنوز هم اگر نیاز باشد بازیکن جذب می‌کنیم و پرونده نقل و انتقالات بسته نشد.

فارس: مدیرعامل باشگاه گهر گفته، مگر فوتبال فقط به باشگاه استقلال تعلق دارد که این همه اعتراض می‌کنند؟

به نظر من ایشان به جای اینکه این همه مصاحبه کند و این همه وقت برای این همه حرف‌ها بگذارد، زمان را برای استادیومش هزینه کند که فدراسیون 40 ایراد از آنجا نگیرد. من فکر می‌کنم آیت‌الله‌زاده جور همه مردم استانش را کشیده و مدام مصاحبه می‌کند ما که اعتراضی نمی‌کنیم. یک هفته است که می‌گوییم هر کجا بازی بگذارند، می‌رویم. تمامی ایرادها را هم فدراسیون گرفته اما ظاهرا آیت‌الله‌زاده دوست دارد به این جور مسائل دامن بزند. شما یک مصاحبه از من پیدا کنید که گفته باشم به دورود نمی‌رویم.

فارس: پس مشکلی بابت بازی در دورود ندارید؟

نه که نداریم، باز هم می‌گویم به مردم دورود، درود می‌فرستم و حتی اگر در روستاهای این شهر هم بازی بگذارند، به میدان می‌روم.

فارس: تکلیف زمینی که برای استقلال به دنبالش بودید، چه شد؟

همچنان پیگیر کارها هستیم و در صورتی که همه چیز مهیا شود، برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال اقدام خواهیم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 7,537
  • بازدید سال : 60,881
  • بازدید کلی : 1,873,198
  • کدهای اختصاصی