loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 145 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

علی فتح الله زاده می داند به رغم همه موفقیت هایش پروژه جدایی او کلید خورده است.

مدیرعامل محبوب استقلالی ها ، در آستانه جدایی مجدد از استقلال قرار گرفته. او در این باره می گوید:« ماشاالله تقریبا با همه اهالی فوتبال برای اینکه جانشین من شوند ، حرف زده شده و در آخر هم می گویند چرا حرف از رفتن می زنم. من به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از استقلال می روم ، ولی تا موقعی که هستم تمام تلاشم را می کنم و نمی گذارم که تیم بد بسته شود . حتی خاضرم تیم را برای سال بعد هم ببندم تا خیال هواداران راحت باشد. »

او ادامه می دهد:« من عمرم را با استقلال گذراندم و هرچه دارم را از استقلال و طرفداران دوست داشتنی اش دارم. الان هم شاید بروم اما خیلی زود ، به خانه ام بر می گردم. بالاخره دیدید که در ورزشگاه هم هواداران به من می گویند حاجی رفت و برگشت!»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 7,449
  • بازدید سال : 60,793
  • بازدید کلی : 1,873,110
  • کدهای اختصاصی