loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 265 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: صادقانه می‌گویم با آمدنم به استقلال هواداران این تیم هرچند تعدادشان اندک باشد، خوشحال می‌شوند و من هم برای خوشحالی دل هواداران به استقلال آمده‌ام و به خوب و بدش فکر نکردم. فقط آمدم تا هواداران را خوشحال کنم. 6 روز در سرمای لندن کلاس مربیگری رفتم و اکنون که باید برای آزمون بروم به خاطر بازی با پرسپولیس که 6 بهمن است، این کار را نمی‌کنم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مکتب ناصر حجازی در چند روز اخیر عنوان شد، گفت: حجازی اسطوره همه ما استقلالی‌هاست و حتی محبوبیتی بین پرسپولیسی‌ها هم دارد من اگر از مکتب ناصر حجازی صحبت کردم، به خاطر دروازه‌بانی یا جام‌های قهرمانی‌اش نبود بلکه به خاطر رفتار و شخصیتش بود. ظاهر و باطن حجازی یکی بود و این اصولی است که من دوستش دارم و سعی می‌کنم در زندگی ورزشی و غیر ورزشی خود این اصول را رعایت کنم.

مجیدی در مورد زمان حضورش در تمرین استقلال گفت: از فردا در تمرین استقلال شرکت می‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 7,671
  • بازدید سال : 61,015
  • بازدید کلی : 1,873,332
  • کدهای اختصاصی