loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 131 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

  فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

 

فارس: در تمرین صبح حضور نداشتی؟

کمی سرماخورده بودم و البته به کلینیک رفته بودم.

 

فارس: اما گفته شده به کلینیک نرفتی؟

پس کجا رفتم؟ از کادر فنی هم اجازه گرفتم.زمانی که در اردوی تیم ملی بودم دستم در یکی از تمرینات دچار بریدگی شد و دکتر خانلری با چسب موقت آن را بخیه زد. امروز هم به کلینیک رفتم و زیر نظر دکتر ستوده دستم را بخیه زدم.

 

فارس: شرایط استقلال چطور است؟

شرایط استقلال خوب است و برای بازی با فجر سپاسی آماده می‌شویم.

 

فارس: بازی در شیراز سخت نیست؟

همه بازی ها سخت است. به قول قلعه نویی همه بازی ها مثل یک فینال می ماند. امیدوارم مثل بازی با راه آهن بازی خوبی ارائه کرده و برنده از زمین خارج شویم.

 

 

فارس: در این شرایط حفظ صدرنشینی هم سخت تر است.

همینطور است. من تصور می کنم هر تیمی که اشتباه نکند قهرمان می شود. فاصله 3 امتیاز هیچ حاشیه امنیتی ندارد. اتفاقا دیروز در جاده چالوس حضور داشتم و در راه به یکی از دوستانم گفتم که اینجا حق اشتباه نداریم. صدر جدول هم مثل جاده چالوس شده، هیچ جای اشتباهی نداریم. کوچکترین اشتباهی موجب پشیمانی می‌شود. البته هفته های آخر عیار تیم ها مشخص می شود چون امتیاز گرفتن در هفته های ابتدایی راحت است.

 

فارس:با گلزنی های مجیدی رقابت در بین مهاجمان استقلال بیشتر شده، فکر نمی کنی کارتان برای حضور در ترکیب سخت باشد؟

رقابت همیشه در کنار رفاقت کار را قشنگ می کند.شما به رقابت شرکت‌های خودروسازی نگاه کنید. BMW خودرویی می سازد اما شرکت بنز فردا روی دست آن بلند می شود که کم نیاورد. در استقلال هم مهاجمان همینگونه هستند با این تفاوت که رفقتمان زیاد است.مثلا من با برهانی، اکبرپور، موسوی، مجیدی و بقیه دوست هیتم و آنها هم همین شرایط را دارند.این موضوع باعث شده تا استقلال موفق شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 7,601
  • بازدید سال : 60,945
  • بازدید کلی : 1,873,262
  • کدهای اختصاصی