loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 110 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

  علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فجر صحبت های زیر را انجام داد.

فارس: شنیدی که رحمتی از تو تشکر کرده؟

من هم از لطف وی تشکر می کنم اما رحمتی به جای تشکر به من لگد زد!

فارس: چرا؟

خوشحال بود که دروازه استقلال باز نشد، اگر صحنه گل را باز هم تماشا کنید معلوم است که به من لگد زده اما انصافا رحمتی در خیلی از بازی ها به استقلال کمک کرده و هنوز هم شماره یک ایران است.

فارس: ظاهرا طرفداران استقلال هم یک بنر بزرگ از تو نصب کرده بودند؟

همینطور است. البته وقتی از لیدرها پرسیدم می گفتند که یکی از هواداران خوزستانی بنر را به ورزشگاه آورده است. رحمتی قبل از بازی مدام می گفت تو سلطانی! اما وقتی بنر را دید گفت از این به بعد تو را با همین لقب صدا می زنم! جا دارد از آن هوادار خوزستانی هم تشکر کنم.

فارس: فکر می کردید 5 گل بزنید، آن هم در شیراز..

ما برای 3 امتیاز به زمین رفته بودیم و می دانستیم که فجر در خانه اش مقابل همه تیم ها به برد فکر می کند. این 5 گل به روحیه تیمی ما خیلی کمک می کند.

فارس:با این شرایط می توان از قهرمانی استقلال حرف زد؟

الان خیلی زود است.نباید در باد قهرمانی و یا اینکه به این عنوان می رسیم بخوابیم. به اعتقاد من بازی با نفت آبادان حتی از بازی با تراکتور سازی و سپاهان هم مهم تر است.

فارس: از چه لحاظ؟

به این خاطر که آن دو بازی 6 امتیازی است و بازی مقابل آنها تعیین کننده قهرمانی است اما اگر در بازی هایی مثل نفت آبادان نتیجه نگیریم ممکن است امتیازات را از دست داده و از کورس عقب بمانیم.

فارس: کی روش هم دیروز در ورزشگاه حضور داشت.

حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم تاثیر دارد اما ما برای استقلال بازی می کنیم.امیدوارم همچنان در بالای جدول بمانیم و بتوانیم به قهرمانی برسیم.

فارس: چقدر برای تیم ملی تلاش می کنی؟

من کار خودم را انجام می دهم و دست از تلاش بر می دارم، بقیه اش به نظر مربیان بستگی دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 2,148
  • بازدید سال : 55,492
  • بازدید کلی : 1,867,809
  • کدهای اختصاصی