loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 263 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه گفته می‌شود با مصدومیت روبرو شده اظهار داشت: هیچ مشکلی ندارم و می‌توانم تمرین و بازی کنم.

وی در خصوص اینکه در چند بازی اخیر استقلال زیاد خطا می‌کند و با دریافت کارت زرد در بازی با الریان دو اخطاره شد عنوان کرد: من یک برخورد کوچک با بازیکن حریف داشتم اما داور مسابقه خیلی عجول بود، شاید پایم کمی بالا بود. گاهی روند بازی طوری می‌شود که مجبورم خودم را درگیر کنم.

تیموریان در این ارتباط که استقلال با پیروزی مقابل الریان از شرایط بحرانی خارج شد گفت: توانستیم روحیه بگیریم و اکنون خود را برای دیدار روز یکشنبه با نفت آبادان آماده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در کورس قهرمانی باقی بماند گفت: در کورس بودن خیلی سخت است اما ما ۲ بازی دیگر داریم و من خیلی امیدوارم. هرچند نفت حریف سرسختی است و آب و هوای آبادان هم گرم است با این حال استقلال تیم کوچکی نیست و ما بیرون از خانه بهتر نتیجه می‌گیریم چون استرس نداریم و فشار هواداران کمتر است.

هافبک استقلال درباره اینکه ممکن است این تیم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان روبرو شود اظهار داشت: بهتر است اول به مرحله بعد برسیم و سپس در مورد این مسئله صحبت کنیم. اگر به سپاهان هم بخوریم خیلی خوب است چرا که در ایران بازی می‌کنیم و دیگر نیازی به مسافرت طولانی نیست و شرایط برای هر دو تیم یکسان می‌شود. به نظر من شرایط ما با هم یکی است و تیمی بر تیم دیگری برتری ندارد.

وی در خصوص اینکه برای فصل آینده تصمیمی گرفته و آیا نی‌خواهد به فوتبال امارات برود گفت: من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و می‌خواهم ابتدا فصل تمام شود و با بررسی شرایط تصمیم‌گیری کنم.

تیموریان در پایان در خصوص اینکه روی هاجسون سرمربی پیشین وی در لیگ انگلیس سرمربی تیم ملی این کشور شده گفت: او مربی خیلی خوبی است و من حتی فکرش را می‌کردم روزی سرمربی انگلیس شود. شاید برای ایرانی‌ها هاجسون شناخته شده نباشد اما در فوتبال دنیا او یک مربی شناخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 7,489
  • بازدید سال : 60,833
  • بازدید کلی : 1,873,150
  • کدهای اختصاصی