loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 141 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این میزبانی اصلا برای سپاهان حسن محسوب نمی شود چرا که استقلال آنقدر حرفه ای است که بازی کردن در خانه حریف را بلد باشد.

خسرو حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران اظهارداشت: بازی تیم های استقلال و سپاهان را باید داربی تیم های تمام حرفه ای ایران دانست چون به اعتقاد من دو تیم استقلال و سپاهان حرفه ای ترین و بهترین تیم های ایران هستند و افسوس که در این مرحله از مسابقات حذفی لیگ قهرمانان با یکدیگر برخورد کرده اند.

وی افزود: به اعتقاد من هر دو تیم استقلال و سپاهان لیاقت حضور در دیدار نهایی این مسابقات را دارند و اگر در مراحل بالاتر با یکدیگر برخورد می کردند بهتر بود. در هر صورت من فکر می کنم که برنده این دیدار اگر قهرمان آسیا هم نشود حداقل تا فینال این مسابقات بالا خواهد رفت.

هافبک ملی پوش استقلال گفت: این درست که بازی استقلال و سپاهان در اصفهان و به میزبانی سپاهان برگزار خواهد شد اما به نظر من این میزبانی اصلا برای سپاهان حسن محسوب نمی شود چرا که استقلال آنقدر حرفه ای است که بازی کردن در خانه حریف را بلد باشد و با قوائد آن آشنا باشد.

حیدری در پایان اظهارداشت: به هیچ وجه این میزبانی بر شانس سپاهان اضافه نخواهد کرد و استقلال و سپاهان در این دیدار به یک میزان شانس پیروزی دارند. فکر می کنم که نقش بازیکنان باتجربه تر در این دیدار تعیین کننده تر باشد. تنها حسن این دیدار تمام ایرانی این است که حضور یک تیم ایرانی را در بین هشت تیم برتر آسیا تضمین می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 733
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 7,564
  • بازدید سال : 60,908
  • بازدید کلی : 1,873,225
  • کدهای اختصاصی