loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 153 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

امیرحسین صادقی

اميرحسين صادقي مدافع فصل گذشته تراكتورسازي در نهايت تصميم گرفت كه دوباره به استقلال تهران برگردد و حالا فوتبالش را در جمع آبي‌پوشان تهراني ادامه خواهد داد.

صادقي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل ابتدا در مورد بازگشت به استقلال مي‌گويد:« استقلال خانه اول و آخر من است و 10 سال براي اين تيم بازي كردم. من خاك استقلال را خوردم و اين تيم را دوست دارم. فصل گذشته روزهاي خوبي در تراكتور داشتم ولي حالا به درخواست امير قلعه‌نويي و علي فتح‌الله‌زاده به استقلال برگشتم»

از صادقي مي‌پرسيم كه چرا سال گذشته از استقلال جدا شدي و او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌بهتر است از آقاي فتح‌الله‌زاده‌ بپرسيد كه چرا جدا شدم و چه شرايطي به وجود آمد. البته من نمي‌خواهم در مورد گذشته حرف بزنم و شما هم سوال نكنيد. مهم اين است كه من حالا در استقلال بازي مي‌كنم.»

صادقي در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال قهرمان ليگ خواهد شد مي‌گويد:« من نمي‌دانم برنامه‌هاي مديرعامل و سرمربي براي فصل بعد چيست ولي فكر مي‌كنم اگر چند بازيكن ديگر جذب كنيم مدعي قهرماني خواهيم بود. هواداران استقلال به هيچ عنوان به كمتر از قهرماني راضي نمي‌شوند و بايد در ليگ برتر و جام حذفي قهرمان شويم.»

از صادقي در مورد خريدهاي پرسپوليس و اينكه به اين تيم لقب كهكشاني داده‌اند سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ پرسپوليس خريدهاي خوبي كرده ولي بايد وارد مسابقات شويم تا ببينم اين بازيكنان چگونه جواب خواهند داد. بازي كردن در استقلال و پرسپوليس با همه تيم‌ها فرق دارد ولي من براي بازيكنان هر دو تيم آرزوي موفقيت دارم. من معتقدم قوي بودن استقلال و پرسپوليس باعث رونق فوتبال ايران و قوي‌تر شدن تيم ملي مي‌شود.»

صادقي در شرايطي به استقلال آمده كه سال‌ها در اين تيم شماره 2 را برتن مي‌كرد. اين شماره حالا بر تن خسرو حيدري است. از صادقي مي‌پرسيم كه چه شماره‌اي را مي‌خواهي برتن كني ولي او ترجيح مي‌دهد سوال اين سوال را ندهد، اميرحسين مي‌گويد:« من در مورد شماره پيراهن حرف نمي‌زنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 334
  • بازدید امروز : 729
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,119
  • بازدید ماه : 7,350
  • بازدید سال : 60,694
  • بازدید کلی : 1,873,011
  • کدهای اختصاصی