loading...
اس اس استقلال
آدرس جدید سایت

از این بعد میتونید با این آدرس هم به سایت مراجعه کنید.


www.ssblue.ir

آخرین ارسال های انجمن
محمد ss بازدید : 229 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

نویدکیا و آشوبی

فرزاد آشوبی هافبک دفاعی تراکتورسازی از این تیم جدا شده و پس از عدم توافق با تبریزی‌ها به تهران برگشته است.

آشوبی با تایید این خبر می‌گوید: «شرایط طوری پیش رفت که من با تراکتور به توافق نرسیدم. قبلا با مسوولان این باشگاه مذاکره کردم و توافقات حاصل شد اما به یکباره همه چیز به هم خورد و آنها شرایط دیگری را مطرح کردند که برای من قابل قبول نبود و برخلاف توافقاتی بود که قبلا داشتیم.»

این روزها جسته و گریخته شایعه حضور آشوبی در استقلال شنیده می‌شود که او در این خصوص می‌گوید: «هنوز چیزی مشخص نیست ولی فکر می‌کنم جزو گزینه‌های استقلال باشم. البته کسی از این باشگاه با من تماس نگرفته و من هم منتظر هستم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا نمی‌توانم حرفی در مورد رفتن یا نرفتن به استقلال بزنم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عکس بازیکنان استقلال
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4568
  • کل نظرات : 340
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 184
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 600
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,896
  • بازدید ماه : 6,127
  • بازدید سال : 59,471
  • بازدید کلی : 1,871,788
  • کدهای اختصاصی